Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Перший в Україні магазин систем для відкатних воріт. Since 2007.
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Київ, вул. Родини Бунґе 7

0
Мій кошик

Автоматика для відкатних воріт з акумуляторами

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою
Відображення:

Вітаю вас, друзі! У цій статті ми розглянемо переваги та недоліки систем автоматики воріт із вбудованими акумуляторами. У наш час, коли часті відключення світла, ідея поставити собі таку автоматику виглядає досить привабливо.

Однак, чи все так гладко та "шоколадно" у цій темі? Наразі спробуємо розібратися. В даний час у більшості моделей автоматики для воріт з акумуляторами застосовуються свинцево-кислотні акумулятори, і це логічно, адже автоматика стоїть на вулиці і в спеку, і в холод. І саме акумулятори цього типу найбільш стійкі до таких перепадів температур, через що й застосовуються в автомобілях. Li-Ion та їх похідні не дуже "люблять" холод і втрачають ємність вже за -10 градусів. На фото типовий бокс з акумуляторами на приводі для воріт:

Автоматика для відкатних воріт з акумуляторами

Автоматика для відкатних воріт з акумуляторами

Моделі із вбудованими акумуляторами це, як правило, побутові моделі для воріт із прорізом до 4 м і зашитих чимось легким, наприклад, профнастилом. Позиціонуються зазвичай як до 400 кг, і мають потужність двигуна від 50 до 200 Вт. Легко впізнаються по значних розмірів трансформатору на 24 В і невеликого, власне, електромотора. Встановлені, як правило, 2 шт 12 В акумулятора послідовно, щоб на виході отримати 24 В.

Автоматика для відкатних воріт з акумуляторами

Отже, першою і основною справою при виборі такої автоматики слід вивчити питання, а чи є якась плата контролю заряду/розряду свинцево-кислотного акумулятора у вигляді окремого блоку, або розпаяна вже на основній платі. Якщо такого контролера немає, то акумулятори природно "сядуть" і перестануть виконувати свою функцію і користувачеві доведеться накидати клеми від автомобільного зарядного пристрою і заряджати кожен акумулятор окремо. Звучить не комільфо, погодьтеся. Клеми BATT+ і BATT- це, як правило, просто відведення від + і - діодного мосту, де + підключений через потужний діод, щоб напруга 24 В трансформатора не заряджала акумулятори постійно і безконтрольно - "до розриву", от і стоять вони бідні без заряду і тільки розряджаються. Тому наявність такого контролера дуже бажана.

Другий аспект це сувора практика життя, наприклад історії відомі випадки, коли клієнт "порадувався" акумуляторам всього пару разів, при здачі воріт монтажниками, "замалювався" перед сім'єю без світла і ... все. А там або світло було постійно, або акумулятори "сіли" і ніхто ними не займався, у результаті через кілька місяців або років (тут як пощастить) вони зотліли та залили плату кислотою та білими окіслами.

Хоча сама автоматика з моторами на 24 В, безумовно, є файною для свого сегмента. У ній відмінно реалізуються такі якості як висока інтенсивність роботи - двигуни 24 майже не нагріваються, на відміну від асинхронних двигунів 230 В, які після 20 циклів вже відчутно теплі. Уповільнення на початку і наприкінці ходу воріт реалізовані якісніше, оскільки спадання напруги через тиристор відбувається лінійно, крім того мають малі розміри і гарний крутящий момент.

Грамотні користувачі, які розуміють ці електротехнічні нюанси роблять так - паралельно з лінією живлення 230 В вони закладають лінію живлення 24 В дротом 4-6 мм2. Штатні свинцеві акумулятори виймають із приводу і в теплому приміщенні встановлюють літієву збірку 24 В з BMS і своєю зарядкою - і тоді воно працює як слід.

Автоматика для відкатних воріт з акумуляторами

Заради справедливості, варто відзначити той факт, що зараз будинки все частіше оснащуються централізованим резервним живленням 230 В, у цьому світлі і звичайні мотори з асинхронними двигунами на 230 В цілком успішно справляються зі своїми завданнями.

Вгору